ملاقات‌های تجاری – جلسات همتایابی

استقبال مشارکت‌کنندگان رویداد کرمان آیدکس از برگزاری جلسات همتایابی که در محیطی حرفه‌ای و به دور از مشغله‌های کاری روزمره برگزار گردید، زمینه معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌ها، تبادل نظرات کارشناسانه و امکان گسترش همکاری‌های بیشتر را فراهم نموده است.
کرمان آیدکس فرصتی منحصربه‌فرد برای مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی در دست‌یابی به اطلاعات عمومی و تخصصی حوزه سرمایه گذاری در استان عزیزمان ایجاد کرده است. طی برگزاری این رویداد، شرکت‌کنندگان در ملاقات‌های از پیش برنامه‎‌ریزی شده و هدفمند به تعامل با بازار هدف خود، تبادل ایده‌ها و تجربیات و بررسی امکان همکاری محتمل آتی می پردازند. این جلسات فرصت مناسبی را در اختیار واحدهای داخلی اعم از تولیدکنندگان، فعالان بازار سرمایه، پروژه‌های سرمایه پذیر و سایر دست‌اندرکاران این حوزه قرار داد تا به معرفی ظرفیت‌‌های تولیدی و خدماتی خود بپردازند و از این طریق به پویایی و هم افزایی هرچه بهتر کسب و کار خود در کنار سایر شرکت کنندگان اهتمام ورزند.
دپارتمان جلسات همتایابی رویداد کرمان آیدکس در سال 2021با زمان بندی دقیق به استقبال مدیران عالی و کارشناسان حاضر در این رویداد رفت که حاصل این اقدام برنامه‌ریزی از پیش هماهنگ شده برگزاری‌ بیش از 200جلسه در محل غرفه مشارکت‌کنندگان و سالن‌های ویژه جلسات همتایابی خواهد بود.

شما می‌توانید جهت هماهنگی جلسات در رویداد کرمان آیدکس 2022 با شمارهای 03432441059 و 03432111307  (دبیرخانه رویداد) و یا آدرس ایمیل info@kermanidex.com دپارتمان ملاقات‌های تجاری تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل کردن فرم روبرو کارشناسان این دپارتمان در اسرع وقت با شما تماس حاصل خواهند کرد.

فرم ارتباط با دپارتمان ملاقات‌های تجاری همایش کرمان آیدِکس

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
keyboard_arrow_up