اخبار و تازه ها

استقبال سرمایه گذاران از همایش فرصت های سرمایه گذاری در کرمان

دبیر همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان گفت: سرمایه گذاران از همایش ۲ روزه فرصت‌های سرمایه گذاری در کرمان استقبال خوبی کرده اند.
نقوی در اختتامیه همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان کرمان که در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته(هایتک) ماهان برگزار شد، گفت: طی ۲ روز برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری، ۱۵ پنل(درگاه) تخصصی در حوزه‌های مختلف برگزار شد و جزییات ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه به زبان فارسی و لاتین برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی آماده شده است.

او می‌گوید: از امروز کرمان آمادگی بیشتری برای معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری دارد.

محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: اقتصاد را نمی‌توان با روش‌های سنتی چرخاند.

او می‌گوید: در حوزه سخت‌افزاری اقتصاد باید بتوان از علم و فناوری در صنایع، معادن، استخراج، تحول و بهره‌وری به خوبی بهره ببریم.

زاهدی گفت: اتاق بازرگانی با برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان کار بزرگی را در سطح ملی انجام داده است.

او می‌گوید: ۳ درصد از توسعه و پیشرفت کشور باید از بهره‌وری باشد و امکان ندارد بدون بهره‌گیری از فناوری نو به این مهم برسیم.

به گفته نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تکیه بر دانش و فناوری، اقتصاد دانش‌بنیان شکل می‌گیرد.

نظام کنترل پروژه‌های استان کرمان راه‌اندازی شود

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز در این مراسم ظرفیت‌های توسعه‌ای استان را برشمرد و گفت: دانشگاه‌ها و نیروی انسانی از ظرفیت‌های بزرگ استان محسوب می‌شوند.

او می گوید: مهم ترین شرکت‌ها آن هایی هستند که نیروی انسانی توسعه یافته دارند و برگزاری چنین همایش‌هایی به گسترش فضای توسعه کمک می‌کند.

به گفته استاندار کرمان توسعه به یک‌ انرژی و انگیزه نیاز دارد و با برگزاری همایش‌ها، فضا برای امر توسعه فراهم می شود.

او گفت: ظرفیت‌سازی استارت‌آپ‌ها در استان مورد تاکید است و شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی باید پای کار توسعه استان باشند.

به گفته فداکار تفاهم اولیه برای تاسیس شرکتی برای تامین مالی پروژه‌های استان با سهامداری شرکت‌های بزرگ به ارزش اولیه ۵۰۰ میلیارد تومان صورت گرفته است و اولین کار این شرکت، بحث اکتشاف معادن است.

او می گوید: راه‌اندازی نظام کنترل پروژه های استان کرمان به مسئولیت اتاق بازرگانی به منظور پشتیبانی و رصد پروژه های بزرگ استان کرمان ضرورت دارد.

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up