اخبار و تازه ها

برگزاری جلسه اعضا منتخب دبیرخانه همایش فرصت های سرمایه گذاری با کمیته اجرایی

جلسه هماهنگی برنامه های کمیته اجرایی همایش با اعضا منتخب دبیرخانه صبح امروز 21 اسفند ماه 1400 در محل دبیرخانه دائمی همایش برگزار گردید .

در ابتدای جلسه دبیر اجرایی همایش ؛ مهندس علی نقوی ضمن خیر مقدم به اعضا جلسه  با بیان اینکه اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری در استان افزود: به منظور ارتقا سطح کیفی و کمی این همایش دبیرخانه دائمی آن در اتاق بازرگانی کرمان تشکیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: این دبیرخانه طی یکسال دستاوردهای پژوهشی و مقالات علمی مرتبط با موضوع همایش را جمع آوری می کند .
وی در ادامه افزود همایش دو رسالت را برعهده دارد ،افزود: در قدم اول این دبیرخانه تلاش خود را برای ایجاد ارتباط با شرکت های دانش بنیان و صنایع داخلی به کار خواهد گرفت تا بتوانیم ظرفیت های جدید در سرمایه گذاری را شناسایی کنیم.
وی ادامه داد: برقراری ارتباط با پژوهشگاه ها، مراکز علمی و دانشگاه های صنعتی رسالت دیگر دبیرخانه دائمی همایش است که طی آن پنل ها و کمیته های تخصصی همایش فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان شکل خواهد گرفت.
ایشان خاطرنشان کرد: محورهای اولین همایش مشخص شده است و در فراخوان های عمومی اعلام خواهد شد تا محققان ، پژوهشگران و علاقه مندان مقالات علمی خود را برای ما ارسال کنند.

در ادامه جلسات نیز نمایندگان استانداری ، شهرداری ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و منطقه ویژه اقتصادی سیرجان نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند .

 

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up