اخبار و تازه ها

در همایش کرمان آیدکس 2022 مطرح شد :استقبال وزرات راه و شهرسازی از طرح‌های دانش‌بنیان

دکتر حیدری معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی کشور در جایگاه سخنرانی در همایش کرمان آیدکس 2022  گفت: ما در مجموعه وزارت راه و شهرسازی ابر پروژه ساخت مسکن را در این دولت در پیش داریم و قرار است تا ساخت چهار میلیون واحد مسکونی را در مدت‌زمان چهار سال به بهره‌برداری برسانیم.

حیدری افزود: با توجه که ساخت مسکن به بحث سرمایه‌گذاری مرتبط است باید موضوع صنعتی سازی و سری‌سازی در دستور کار قرار گیرد و این امر نیازمند سرمایه‌گذاری در این بخش است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: صنعت ساختمان‌سازی به‌عنوان موتور پیشرو و محرک اقتصاد در کاهش بیکاری و گردش مالی نقش بسیار زیادی دارد. ما در مجموعه وزارت راه و شهرسازی از شرکت‌های دانش‌بنیانی که ایده‌های خوب و مؤثر در حوزه صنعتی‌سازی دارند استقبال می‌کنیم و حلقه واسطی خواهیم شد تا شرکت‌های دانش‌بنیان متدولوژی‌های صنعتی‌سازی را به حوزه عملیات و بخش‌هایی که در اداره کل‌های استان و یا در مجموعه شرکت‌های جدید ما کار ساخت را انجام می‌دهند متصل کند. ضمن اینکه بعضاً شرکت‌هایی نیز هستند که با مراجعه به ما نظریه فنی در حوزه یک متدولوژی اخذ می‌کنند و نیاز دارند تا سرمایه‌گذاران از آن‌ها حمایت کنند.

وی ادامه داد: این آمادگی در وزارت راه و شهرسازی وجود دارد تا درصورتی‌که سرمایه‌گذاران تمایل داشته باشند آن‌ها را به شرکت‌های دانش‌بنیانی که صاحب ایده و متدولوژی صنعتی‌سازی هستند و تاییدات لازم از این وزارتخانه را کسب کرده‌اند معرفی کند چرا که ظرفیت خوب سرمایه‌گذاری در عملیات ساخت چهار میلیون واحد مسکونی وجود دارد.

در پایان این مراسم با حضور آقایان تقی‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان کرمان، محرابی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر، حجت‌الاسلام علیدادی، امام‌جمعه کرمان، حجت‌الاسلام حمیدی، رئیس‌کل دادگستری کرمان از کتاب یک دوره دوجلدی پیش مطالعه ۲۰۰ پروژه اقتصادی استان کرمان رونمایی کرند.

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up